Futbol Devleri Barcelona ve Real Madrid Metaverse Ticari Markasında Birleşiyor

 FC Barcelona ve Real Madrid, karşılıklı bir kripto para birimi ve Metaverse ticari marka başvurusu başlattı.


İspanya'nın en başarılı iki futbol takımı - FC Barcelona ve Real Madrid - ortak bir Metaverse ticari marka başvurusunda bulundu. Kulüpler, hayranlarına sanal gerçeklik oyunları ve kripto para birimi işlem yönetimi yazılımı gibi ürünler sunmayı planlıyor.

Futbol dünyasında böyle bir hamle yapan sadece İspanyol devleri değil. Haziran ayında İngiliz Crystal Palace, takas edilemeyen tokenler (NFT'ler), sanal giysiler ve kripto pazarları başlatmayı talep etti.

Düşmanlar El Sıktı

Futbol sahasında zorlu rakipler olmasına rağmen, FC Barcelona ve Real Madrid, kripto dünyasına karşılıklı bir sıçrama yapmaya karar verdi. Kulüpler yaklaşık bir hafta önce Metaverse ticari marka başvurusunda bulundular, ancak haberler yakın zamanda avukat Mike Kondoudis tarafından doğrulandı.

Sağlamak istedikleri bazı teklifler arasında sanal gerçeklik, kripto para birimi işlemlerini yönetmek için kriptografik yazılım ve bir e-cüzdan olarak kullanmak için indirilebilir yazılım yer alıyor.

Ekipler tamamen farklı değerleri temsil ettiğinden, ortak çaba bir sürpriz olarak kabul edilebilir. FC Barcelona, ​​Katalan bölgesinin bir sembolüdür, Real Madrid ise kraliyet ailesiyle bağlantılıdır ve geleneksel İspanyol kültürünü temsil eder. Kulüpler arasındaki derbi “El Clasico” olarak bilinir ve futbol dünyasının en önemli olaylarından biridir.

Kısa bir süre önce, İngiltere Premier Ligi üyesi Crystal Palace da metaverse ana vagonuna atladı. Kripto ve Metaverse ticari markalarını sunarak NFT onaylı medya, dijital ticaret kartları, sanal ayakkabı ve giysiler, dijital koleksiyonlar için çevrimiçi pazarlar ve diğer ürünleri piyasaya sürmesini istedi.

FC Barcelona'nın Kripto ile Önceki Etkileşimi

Genellikle Barça olarak anılan Katalan futbol takımı, geçen yıl Kasım ayında kripto evrenine girmeye karar verdi. O zamanlar, tarihinin ikonik anlarını dijital koleksiyon ürünleri olarak yayınlamayı amaçlayan NFT pazar yeri Ownix ​​ile ortaklık kurdu .

Kulübün Başkanı Joan Laporta, bu çabanın taraftarlara favori takımlarının mirasından bir parçaya sahip olma şansı vereceğini belirtti.

Ancak kısa bir süre sonra Barça , yöneticisi Moshe Hogeg'in belgeleri tahrif etmek ve cinsel saldırı ile suçlanmasının ardından Ownix ​​ile olan anlaşmayı geri çekti .

2022'nin başında kulüp yeni bir resmi forma sponsoru arıyordu. Blok zinciri protokolü Polkadot ile dijital müzik akışı hizmeti sağlayıcısı Spotify arasındaki seçenekler daraltıldı . Birkaç ay boyunca artıları ve eksileri değerlendirdikten sonra Barça , ikincisi ile bir anlaşma imzaladı .

0 Yorumlar