FC Barcelona Metaverse ve NFT'lere Girecek

İspanya ve Avrupa'da geniÅŸ bir hayran kitlesine sahip bir futbol kulübü olan FC Barcelona, ​​kripto para piyasasında metaverse ve NFT'lerin yükseliÅŸinden yararlanma planlarını açıkladı.




İspanya ve Avrupa'nın en etkili futbol kulüplerinden biri olan FC Barcelona, ​​metaverse ve NFT'leri içeren yeni iÅŸ alanlarına geniÅŸleme niyetini açıkladı . GeniÅŸlemenin amacı, bu yeni teknolojilerin kullanımı yoluyla kulübün katılımını arttırmaktır. Kulübün baÅŸkanı Joan Laporta, kulübün yapacağı yaklaÅŸan hamleler hakkında ÅŸunları söyledi:

Son zamanlarda, NFT'ler ve metaverse gibi blok zinciri ürünlerine ve hizmetlerine çok dikkat edildi. Ãœyelerimize, taraftarlarımıza kulübün deÄŸeri ile uyum saÄŸlayacak ve çok ilginç bir duygusal deneyim yaratacak dijital ürünler sunabilmeliyiz.

Laporta ayrıca, kulübün konuyla ilgili daha fazla ayrıntı vermeden ilk NFT'yi yakında başlatmaya çalıştığını da duyurdu.

Teknoloji Yoluyla GeniÅŸleme

120 yılı aÅŸkın bir geçmiÅŸe sahip bir kulüp olan FC Barcelona, ​​dünyanın dört bir yanındaki taraftarlardan gelir ve katılım saÄŸlamak için bu yeni teknolojilerin tanıtımını ÅŸimdiden düşünüyor. Laporta ayrıca, halihazırda mevcut olan ve Socios ile ortaklaÅŸa verilen taraftar tokeni yerine kulübün kendisi tarafından verilen bir kripto para biriminin piyasaya sürülme olasılığını da ima etti.

Kulüp, ekibin tüm görsel-işitsel tekliflerinin üretimini merkezileştirmek için Barca Studios'un lansmanı ile bu yeni yolu desteklemek için altyapıyı ve ayrıca ekibin iş akışına yeni teknolojiler eklemek için Barca İnovasyon Merkezi'ni inşa ediyor.

Laporta, ekibin alakalı kalmak için kesinlikle yeni teknolojilerle baÄŸlantılı yeni ürünler ve hizmetler sunmak için geniÅŸlemeye odaklandığını belirtti. Kulüp baÅŸkanı açıkladı:

Büyüme için yeni fırsatlar yaratmak istiyoruz. Hedefimiz ÅŸampiyonluklar kazanmak ve taraftarlarımızı mutlu etmek ama spor sektöründeki fırsatlardan da yararlanmak zorundayız. Bu bir hayatta kalma meselesidir.

AÄŸustos ayında yayınlanan bir rapora göre , Avrupa'daki büyük kulüpler, Socios platformundaki taraftar token ateÅŸi sayesinde toplu olarak 200 milyon dolar kazandı ve kulüpler bu tür varlıkların yaratılmasını karlı bir faaliyet olarak görüyor.

0 Yorumlar